Собака-інфлюенсер Бубі Біллі, на яку в Instagram підписалися 245 тисяч користувачів, запустила власний бренд одягу. Перша лінія називається Boobie Starter Pack і складається з невеликих сумок (за 270 доларів) та шовкових хустинок (за 80 доларів) у чотирьох різних стилях.
Власниця Бубі Біллі в Zoom-інтерв'ю для видання WWD стверджує, що це сумки ручної роботи й вони достатньо великі, щоб вмістити телефон, гаманець, блиск для губ, дезінфекційний засіб для рук і маску.
Цікаво, що за час карантину через пандемію коронавірусу в Бубі, яка живе в Нью-Йорку, з'явилося понад 100 тисяч нових підписників.
Бубі досить часто бере участь у фотосесіях – позує в людському одязі, носить окуляри, футболки та брендові сумки, зокрема й Jacquemus та Prada.
Нагадаємо, раніше користувачі Instagram запустили флешмоб #DogueChallenge, в межах якого роблять зі своїх собак зірок глянцевих журналів у стилі Vogue, показуючи, що домашні улюбленці можуть мати не гірший вигляд, аніж професійні моделі.
Дивіться відео: врятована українською парою собака стала зіркою Instagram