Головна Сьогодні

Ілюзія з кросівками обурила мережу

Причиною видалення реклами китайських кросівок стало "фейкове волосся"

Instagram заблокував рекламу кросівок Kaiwei Ni в Китаї за фальшиве волосся на банері, повідомляє The Verge.

Причиною видалення реклами стала ілюзія – спеціально намальоване на взутті волосся, яке користувачі соціальної мережі вважали за справжнє і намагалися пальцями стерти з екрану смартфона. Після цього люди, які нічого не підозрювали, опинялися на сторінці магазину Kaiwei Ni.

screenshot_2_17

"Це фейкове волосся, яке змушує вас перейти на сайт рекламодавця. Хтось уже повинен зупинити цих хакерів приросту", – поскаржилися в Twitter.

screenshot_1_16

За словами представників Instagram, подібні пастки і рекламні експерименти порушують правила використання сервісу. У підсумку, крім блокування реклами, адміністрація соціальної мережі заборонила власникові облікового запису Kaiwei Ni розміщувати будь-які оголошення на сайті.

Нагадаємо, відеоблогер з Австралії опублікував на своєму каналі YouTube короткий ролик, в якому показав простий фокус з "відривом" пальця.

Крім цього, подружжя-фокусники встановили новий рекорд зі швидкісного перевдягання за хвилину. В ході виконання фокусу дівчина змінила свій сценічний костюм 24 рази, що на два рази більше попереднього кращого результату в цьому виді.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти