I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Додзвонитися до небес: як перемогти повільність і занудство колл-центрів

Щоб вам відразу відповіли, телефонуйте в "правильні" дні і години

Нещодавно нам довелося скористатися послугами однієї компанії, щоб внести уточнення щодо її тарифів. Перші три дзвінки за номером, вказаним на корпоративному сайті, проходили в точності по одному і тому ж сценарію. Спочатку – спілкування з роботом і довге блукання по меню, а після зробленого вибору – нескінченний політ в просторі музики і рекламних оголошень про послуги компанії. Додзвонитися до живої людини і отримати потрібну інформацію вдалося з четвертого разу, але "панянка на телефоні" переплутала дві схожі за назвою послуги та назвала-таки не той тариф. Але, на щастя, прикладів нормальної роботи служб – коли і додзвонюється швидко, і спілкування відбувається з користю, – теж вистачає. Так що ж перетворює звернення до оператора в "дзвінок в рельсу"?

"Сегодня" зайнялася питанням і з'ясувала: якщо не хочете довго чекати відповіді – намагайтеся дзвонити в середу, в другу половину дня, а перед дзвінком – чітко сформулюйте свої питання, щоб не забирати час у іншого абонента.

Погане управління компанією видно по неорганізованій роботі колл-центру

РОЗШИРИТИ."Якщо у компанії внутрішній колл – центр , умовно кажучи , на два оператора – то вже третій дзвінок буде очікувати в черзі " , – пояснює керівник відділу продажів компанії " Дім дзвінка " Юлія Грушевенко .

Реклама

Але найпростіше, на перший погляд, рішення – збільшити кількість операторів – проблему не вирішує. Навіть якщо їх досить і зв'язок встановлюється миттєво, це не гарантує задоволеність результатами дзвінка. "Часто люди, що дзвонять на лінію, мають завищені очікування, – вважає менеджер фірми "Кантарія" Сергій Малімов. – У оператора колл-центру просто немає можливостей для вирішення всіх проблем". Те, з чим оператор може допомогти прямо на місці, це загальні запити про компанії. Наприклад, час роботи відділень, умови надання послуг, ціни, програми лояльності".

Добре , якщо компанія здогадалася попередити про це своїх клієнтів до дзвінка . Наприклад , на сайті однієї з компаній можна прочитати : " За допомогою голосового меню ви можете дізнатися про діючі тарифи на електроенергію . Після встановлення з'єднання з оператором , ви можете уточнити інформацію про вашому рахунку , про відсутність електро- і теплопостачання , дізнатися адреси і графік роботи центрів обслуговування , повідомити про факт крадіжки електроенергії та про порушення в електро- і теплопостачанні" .

А ось те, яка доля чекає ваші скарги і звернення на гарячу лінію, залежить від рівня менеджменту організації. "Оператор передає ваше запитання на розгляд компетентним співробітникам. І тут бувають провали, – розповідає Грушевенко. – Якщо в компанії немає правильного програмного забезпечення, все передається папірцями – звернення йдуть повільно або взагалі втрачаються. Якщо відповідний працівник не прийняв звернення до справи за пару місяців - інформація йде керівництву". Так що, якщо протягом місяця-трьох на ваше звернення ніяк не відреагували – доведеться знову дзвонити, а краще – з'явитися особисто в компанію для усунення проблеми і поскаржитися на втрачене звернення.

Реклама

КОЛИ КРАЩЕ НЕ ДЗВОНИТИ

Добре організований колл – центр підлаштовується під інтенсивність дзвінків і прогнозує її зміна . Але для багатьох гарячих ліній це непосильне завдання . Тому , якщо ви не хочете " зависати " , запам'ятайте : найбільше дзвінків на гарячі лінії надходить вранці , орієнтовно з 10:00 до 12:00 , і ввечері – після 15:00. Самим же напруженим днем всі опитані нами оператори назвали понеділок: повні сил і енергії люди починають дзвонити , щоб вирішити питання , що накопичилися за вихідні .

Але, безумовно, все залежить від вашої проблеми, а відповідно – і колл-центру. Так, в компанії, що працюють з логістикою, кількість дзвінків різко збільшується в самому кінці місяця. А в комунальну компанію краще не дзвонити з 10 по 20 число кожного місяця, якщо, звичайно, ваше запитання не пов'язане з платежами: в цей період кількість дзвінків зашкалює. Юлія Грушевенко також наводить як приклад перехід на інший час: часто відмовляються працювати картки лояльності тощо, що призводить до шквалу дзвінків, наприклад, від клієнтів мереж АЗС. Так було восени, повторилося і зараз.

Реклама

ЗЛЕТИ. "Бувають , звичайно , і форс – мажори – технічний збій мобільного зв'язку , пропадав інтернет або впав популярний сайт . Всі відразу дзвонять на один і той же номер" , – розповідає Грушевенко . І ви , роками не телефонуючи на гарячу лінію якоїсь компанії , в форс – мажорній ситуації зависаєте в потоці таких же розгніваних клієнтів . У цьому випадку не поспішайте : у всіх " нерви " в перші 5-10 хвилин після аварії / падіння сайту і т.д. Потім додзвонитися простіше .

ПЕРСОНАЛ

Знайти персонал для роботи на гарячій лінії не так просто, як здається. Людина повинна вміти швидко, красиво і чітко викладати інформацію, володіти українською і російською мовами, знати ПК хоча б на рівні середнього користувача. А головне – оператор повинен бути розташований до співрозмовника. Додаємо до цього хорошу фізичну і психологічну витривалість, то, що називають стресостійкість: багатьом операторам доводиться спілкуватися з розгніваними клієнтами, вислуховувати багато неприємного на адресу компанії і свій особисто на високих тонах і нерідко – щедро приправленого нецензурною лексикою.

СТАНДАРТИ. "Існує звід правил комунікації , які повинні освоїти оператори . Вони навчаються адекватно реагувати на звернення клієнтів , правильно вести себе в різних ситуаціях . Зокрема , заспокоїти емоційну напруженість клієнта , " нейтралізувати " конфліктну ситуацію , перевести розмову в конструктивне русло " , – розповідає Юлія Грушевенко .

" І ось уявіть собі молоду людину або дівчину з , так би мовити , добре підвішеним язиком , витривалою нервовою системою і високою працездатністю , що володіє навичками практичної психології спілкування , здатну легко погасити конфлікт і встановити контакт з абсолютно незнайомою людиною . Так , не забудьте ще хороша здатність вчитися , – перераховує Сергій Малімов . – Як ви думаєте , як довго такий професіонал , якщо в нього є хоч якісь амбіції , буде залишатися на позиції рядового оператора колл – центру ? "

Ось і виходить , що багато компаній не тільки не можуть добре організувати роботу гарячої лінії , але і не готові платити досить багато або створити ще якісь умови , щоб у них залишалися працювати хороші оператори . Хоча вони стараються. " У нас є цілий відділ співробітників , які моніторять якість обслуговування , – наводить приклад Грушевенко . – Контролюється дотримання стандартів , правильне надання інформації . Прослуховується певна частина дзвінків ( у стажистів – всі дзвінки ) " .

ПІДГОТОВКА.Тому і клієнт повинен підготуватися до розмови , якщо не хоче даремно витрачати свій час і вирішити конструктивно питання , а не просто виплеснути свої емоції на першого ліпшого . Для цього чітко для себе сформулюйте всі питання і запишіть їх по пунктам на папері ( папір і ручку , до речі , теж краще тримати ближче ) .

Зателефонувавши , зафіксуйте , з ким саме ви спілкуєтеся . Оператор не зобов'язаний вам називати свої особисті дані типу прізвища , але ви можете дізнатися його номер в системі ( він його повинен повідомити на ваше прохання ) . До речі , ви теж не повинні давати свої персональні дані : ні номер паспорта , ні ідентифікаційний код .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти