Українці можуть проголосувати за креативну кампанію національного масштабу

Українці зможуть проголосувати за креативні ідеї розвитку української культури

У період із 3 по 10 червня всі, кому небайдужий розвиток української культури, можуть проголосувати за креативні концепції, які буде взято за основу національної промо-кампанії української культури та культурного дозвілля.

У квітні 2019 року Український культурний фонд разом з офіційним представництвом міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні оголосили "Битву креаторів" – тендер на розробку креативної стратегії для національної промо-кампанії "Культура зближує". Проект "Битва креаторів" реалізовується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Реклама

Взяти участь у конкурсі мали змогу всі охочі представники креативних агенцій, продакшн та дизайн-студій, фрілансери рекламно-комунікаційного ринку. Вони вже подали свої креативні концепти до етапу онлайн-голосування.

В період із 3 по 10 червня всі небайдужі до розвитку української культури громадяни можуть проголосувати за креативні концепції, які, на їх думку, найкраще сприятимуть промоції української культури та культурного дозвілля.У ході голосування буде обрано 10 фіналістів, які зустрінуться 13 червня 2019 року на заході в Києві, щоб презентувати повні версії своїх креативних концепцій перед панеллю журі та аудиторією. Переглянути роботи та проголосувати за найцікавішу ідею можна за посиланням.

Реклама

"Битва креаторів виходить на фінішну пряму. Ми з нетерпінням чекаємо на результати і закликаємо всіх, хто прагне осучаснити сприйняття української культури, долучитися до голосування. Переконана, наша співпраця з креативною спільнотою сприятиме промотуванню цінностей, які визначають українців як прогресивну націю, яка не бачить себе без мистецтва", – Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.

"Формат "Битви креаторів" розроблено так, щоб забезпечити по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучити експертів і небайдужих громадян до створення якісного креативного та культурного продукту або комунікації. Цей відкритий формат акцентує увагу лише на ефективності ідей та запропонованих рішень, які відповідають запитам суспільства. Спільна відповідальність в дії – одна із ключових особливостей формату. Тому ми закликаємо всіх представників креативних та інтелектуальних індустрій, кожного, хто небайдужий до впровадження змін у креативному та культурному секторі зробити свій внесок у прискорення таких позитивних змін. Кожен голос важливий", – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Нагадаємо,телеканал "Україна" розпочав роботу над абсолютно новим тревел-проектом  "Родичі в турне".

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти