Відпочинок для всієї родини, щотижневі походи в ресторани, одяг – і все це абсолютно безкоштовно. Скільки заробляють популярні блогери і чи правда, що інфлюенсером може стати кожен – з'ясували в програмі "Ранок з Україною".
А ми розповімо вам секрети успіху в Instagram від блогерок Яни Осипової і Тетяни Парфільєвої.
З телефоном у руках і гарним настроєм – так починається кожен день блогерки Яни Осипової. У Instagram вона вже 8 років і починала з мама-блогу.
Поки розвивала свою сторінку – паралельно будувала бізнес. Але перемогу з фінансового доходу здобув блог. Їй почали пропонувати тестувати дитячі товари, і Яна це спочатку робила по бартеру.
Потім за рекламу стали платити гроші, і, щоб відсіяти зайвий рекламний контент, Яна підняла ціну. Зараз у дівчини 430 тисяч підписників і свій прайс на рекламу.
"Одна сторіс у мене коштує 3000 грн. Але це ще не дорого. Пости завжди дорожчі, тому що їх бачать набагато більше людей, ніж сторіс. Пост може коштувати в 3-4 рази більше, ніж сторіс", – говорить Осипова.
Але є вид реклами, який дівчині подобається найбільше – це подорожі. Все безкоштовно і іноді для всієї родини.
Однак, блогери не лише заробляють гроші на рекламі, але і витрачають мало не половину доходу на власну рекламу – таргет або подарунки для підписників. Щоб стати блогером, Яна радить запастися гаманцем з грошима і головне – робити все від душі і не купувати ніякі курси.
Екранний час блогерки Тетяни Парфільєвої в середньому становить 10 годин на день. У неї 1,7 мільйона підписників в Instagram. Але така кількість далася їй не так легко.
"До 800 тисяч я абсолютно нічого не робила, вони у мене органічно з'явилися. Тоді я зрозуміла, що не хочу відставати від трендів, від інших світових блогерів. Усвідомила, що якщо зараз не почну вкладати кошти в свій блог, то залишуся на тому ж рівні, коли всі почнуть рости", – згадує блогерка.
У свої 26 у дівчини вже 4 шоуруми і онлайн-магазин з одягом, які вдалося відкрити не без допомоги Instagram. "По суті, я просто сформувала свій особистий бренд, довіру до себе, на цьому тлі відкрила свій магазин, і без будь-яких вкладень до мене прийшли люди", – зазначає дівчина.
Завдяки блогу вона знялася в кіно з Жан-Клодом Ван Даммом. Тетяна каже, що кастинг-директор написав їй в директ і запросив на зйомку. Тому мріяти про свій великий блог дівчина радить всім. А головне – діяти, адже Instagram, переконана Тетяна, "це свого роду соціальний ліфт, твоя візитна картка".
Раніше ми розповідали, що 94-річний ведучий побив рекорд Дженніфер Еністон в Instagram. Також вам може бути цікаво дізнатися про п'ять фуд-блогерів, на яких варто підписатися в Instagram.