Головна Сьогодні

Пасажири назвали головні причини невдоволення авіакомпаніями

У список увійшли переноси вильотів, технічні несправності та невиразна вимова пілотів

Однією з головних причин невдоволення мандрівників авіакомпаніями є невиразна вимова пілотів. Як повідомляється в дослідженні компанії "Туту.ру", повідомлення капітана повітряного судна мають для пасажирів велике значення.

Також туристи поскаржилися на погану англійську і відсутність комунікації з пасажирами з боку пілотів. При цьому мандрівникам подобається, коли капітан лайнера розповідає про щось цікаве і жартує. Відзначається, що це може навіть компенсувати негатив від затримок рейсів.

До переносу вильотів через погану погоду або технічних несправностей пасажири ставляться з розумінням, особливо якщо авіакомпанія вчасно надає воду, харчування і проживання в готелі. Однак відсутність інформації з боку перевізника нервує мандрівників. Відзначається, що в такому випадку пасажири погрожують більше не бронювати квитки на рейси авіакомпаній.

На початку жовтня повідомлялося, що найкращою європейською авіакомпанією стала Turkish Airlines. Кращою в номінації "бізнес-клас" названа авіакомпанія "Аерофлот", нагороди за економічний і перший клас отримала Lufthansa.

Нагадаємо, авіакомпанія МАУ відкриє другий маршрут в Китай.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Lenta.ru

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти