Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO постійно вдосконалює дистанційні сервіси для мешканців столиці та впроваджує нові функції. Вирішити основні питання з електропостачання клієнти можуть за декілька хвилин, не виходячи з дому. Пропонуємо топ-5 зручних сервісів для передачі показань електролічильника та оплати рахунків за світло.
Кияни можуть обирати, яким найзручнішим для себе дистанційним сервісом користуватися, щоб швидко та зручно вирішувати питання з електропостачання:
- Особистий кабінет на сайті YASNO. Цей сервіс користується найбільшою популярністю серед клієнтів, оскільки там можна не лише передавати показання та сплачувати за світло без комісії, а й повністю контролювати стан особового рахунку. Остаточний рахунок з’являється після 5 числа.
- Мобільний додаток YASNO. Достатньо лише натиснути кнопку "Внесення показань", заповнити поля та зберегти дані. У додатку можна також оплатити спожиту електроенергію без комісії, а рахунок надіслати на електронну пошту або у Viber, Telegram чи WhatsApp.
- Чат-бот у Viber. Приєднатися до нього можна за посиланням, або відсканувати QR-код на сайті YASNO, або через пошук Viber знайти YASNO-online у розділі "Цікаве" у нижньому меню. Передавати показання або вносити платежі без комісії можна за трьома особовими рахунками, щоб допомагати своїм рідним або сусідам.
- Форма швидкої передачі показань на сайті YASNO. Щоб повідомити дані, не потрібно реєструватися в Особистому кабінеті, достатньо вказати населений пункт, особовий рахунок, показання і контактний номер телефону.
- Дзвінок до контакт-центру. Оператори фіксують показання електролічильника за телефоном (044/067/066/093) 277-18-18 щодня з 08:00 до 20:00.
Крім перерахованих сервісів сплачувати рахунки можна через інтернет-банкінги, інші сервіси онлайн-платежів або офлайн у банківських відділеннях та на пошті. Однак ці операції потребують від клієнта переплат за банківську комісію або додаткового часу на відвідування банку.
Постачальник YASNO нагадує, що повідомляти показання лічильника слід з 1 по 3 число місяця, наступного за розрахунковим, а сплачувати за спожиту електроенергію – до 20 числа.
"YASNO враховує всі потреби клієнтів і оновлює дистанційні канали обслуговування задля зручності споживачів. Передати показання лічильника та сплатити за електроенергію – не важче, ніж увімкнути світло у кімнаті. Всі сервіси мають простий та зрозумілий дизайн, доступні 24/7, а необхідні операції можна зробити за декілька хвилин. За допомогою онлайн-сервісів можна вирішити більшість питань з постачання електроенергії та газу, а також замовити додаткові товари та послуги", – розповів директор YASNO в Києві Віктор Мельников.